نمایندگی رسمی درب و پنجره دوجداره UPVC در قم
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
نمایندگی رسمی درب و پنجره دوجداره UPVC در قم
جمعه 4 آذر 1401 ساعت 9:3 | بازدید : 66 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

نمایندگی رسمی درب و پنجره دوجداره UPVC در قم

انواع پنجره upvc
پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی در انواع و اقسام مختلفی تولید می‌شوند. تنها تفاوت این درب و پنجره‌ها در نحوه باز شدن و جایگیری آنها در مکان‌های مختلف است. از شکل‌های مختلف انواع پنجره می‌شود به دوحالته، فولکس واگنی، ثابت، دو لنگه، سه لنگه و ریلی اشاره کرد.

دوجداره ثابت یا فیکس
با توجه به میزان متنوع بودن مدل‌‌های پنجره پی وی سی امروزه می‌توان انواع مختلفی از آن‌ها را با اندازه‌های گوناگون تهیه نمود که با دکور منزل شما هماهنگی لازم را داشته باشد و همچنین هر کدام دارای کارایی خاصی می‌باشند. پنجره دوجداره ثابت upvc، معمولا در مکان‌هایی استفاده می‌شود که فقط نیاز به نورگیر داشته باشد.

باید توجه داشت که این نوع پنجره‌ها در جایی استفاده می‌شود که امکان تمیز کردن پنجره‌ها، از بیرون وجود داشته باشد. در غیر این صورت جهت تمیز کردن شیشه‌ها باید از پنجره‌های دارای بازشو استفاده کرد.

پنجره یوپی وی سی ثابت یا فیکس، بدون بازشو می‌باشد و هیچگونه لنگه‌ای برای باز شدن ندارد. این نوع پنجره یکی از پرکاربردترین و مناسب ترین پنجره‌های دوجداره می‌باشد. و به دلیل اینکه ثابت است در آن از یراق آلات استفاده نمی‌شود و در مقایسه با دیگر انواع پنجره‌های دوجداره upvc در کاهش آلودگی صوتی تاثیر زیادی دارد.

دو لنگه یا سه لنگه
پنجره دوجداره سه لنگه با دولنگه ثابت و یک لنگه بازشو لولایی که برای نصب به فضای مناسب نیاز دارد. اگر به فضای بیشتر برای دسترسی به بیرون نیاز دارید، به جای دو لنگه ثابت از دو لنگه متحرک با یک لنگه ثابت استفاده کنید.

پنجره سه لنگه با دو لنگه بازشو از انواع پنجره پی وی سی است و با توجه به دولنگه بازشویی که دارد فضای بیشتری برای دسترسی به بیرون را به شما می دهد.

این پنجره برای محیط‌های که دارای فضای استاندارد اند مناسب است. پنجره‌های لولایی دو لنگه چون به داخل باز می‌شوند؛ فضای بیشتری از پنجره‌های کشویی اشغال می‌کنند.

پنجره ریلی
در پنجره جفت ریل، قابلیت حرکت هر دو لنگه بازشو وجود دارد. از این پنجره برای راحت شدن و آسانی کار به خصوص در مکان‌های که فضای محیط کوچک است زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنها مشکل این پنجره آن است که در مواقع کثیف شدن درزهای ریل، باید تمیز شوند تا مشکل باز و بسته شدن پیش نیاید.

قیمت پنجره دوجداره قم

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره قم می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :